Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець може:
1. Обміняти товар належної якості.
2. Повернути товар належної якості.
3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Який товар підлягає обміну:
1. Товар, у якого є чек або видаткова накладна
2. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;
3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення виробів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня купівлі (отримання поштою), за умови збереження зовнішнього товарного вигляду, всі захисні плівки не знімалися, немає подряпин, потертостей, відколів, слідів використання та інших механічних пошкоджень, комплектація аксесуарів повна та в ідеальному стані. При отриманні товару, у тому числі на відділенні перевізника, клієнт повинен перевірити зовнішній вигляд, комплектацію. Споживач має право обміну товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, крім дня купівлі. Якщо виріб вважається отриманим від перевізника, претензії до зовнішнього вигляду та комплектації виробу не пред'являються.
Умови повернення для товарів неналежної якості Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок продавця.
Товар неналежної якості підлягає обміну протягом 14 днів з дня купівлі (отримання поштою), після 14 днів просимо звертатися в сервісні центри виробників які надають гарантію на товари.
Процедура повернення та обміну товару належної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар +38(067)114-77-17 +38(095)714-77-17
2. Повідомте No декларації відправленої посилки та No банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
4. Відправлення зворотних товарів виконується через транспортну компанію «Нова Пошта»
Повернення товару відправляється на:
м.Чернівці Нова Пошта №28, Зубаль Тарас, т.
0957147717
СПОСІБ ПОВЕРНЕННЯ ГРОШОВИХ КОШТІВ Якщо товар, що повертається, був оплачений, повернення здійснюється на ту картку, з якої була оплата. Зарахування грошових коштів на карту здійснюється протягом 14 робочих днів.
- Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
- Повернення коштів здійснюється на карту або розрахуноквий рахунок
- Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти продавцем.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності: - природне зношування або вичерпання ресурсу; - випадкові ушкодження (механічні дефекти, заподіяні клієнтом); - пошкодження або ненормальне функціонування виробу, викликане втручанням у програмне забезпечення, розкриття пристрою або механічне втручання сторонніх сервісних центрів; - пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням у мережі чи неправильним підключенням до електромережі; - пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням;
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.